HELPDESKMEDEWERKER / WERKPLEKBEHEERDER

M/V 32-40 uur per week


Je thuis basis is op het hoofdkantoor in Spakenburg, waar je op de afdeling IT komt te werken. Het team bestaat uit 2 applicatiebeheerders en een helpdeskmedewerker. Daar buiten kan er worden teruggevallen op onze externe IT dienstverlener die voor ons het systeembeheer uitvoert en de infrastructuur beheert en onderhoud.

Als ICT Helpdeskmedewerker / werkplekbeheerder ben je de spil tussen de IT gebruikers in de organisatie en de IT dienstverlener. Je bent het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie en coördineert en monitort binnenkomende calls, wijzigingen en updates. Daarnaast ben je bezig met het oplossen van problemen van gebruikers. Dit kan op verschillende manieren en volgens verschillende procedures, waarbij je ICT ondersteuning biedt via e-mail, telefonisch of op locatie bij één van onze vestigingen. Je bewaakt, analyseert en handelt incidenten zelfstandig af volgens de afgesproken service.

Werkzaamheden:

  • Eerste aanspreekpunt binnen de organisatie voor IT vraagstukken en problemen;
  • Coördinatie en afstemming werkzaamheden tussen IT helpdesk en IT dienstverlener;
  • Bewaken en monitoren SLA met de IT dienstverlener;
  • Uitvoeren van 1e en/of 2e lijn ondersteuning en doorvoeren van standaard wijzigingen.
  • In stand houden van ICT- oplossingen en/of –infrastructuur en garanderen van de continuïteit van de ICT- dienstverlening conform afspraken met onze relaties
  • Analyseren van storingen op het eigen vakgebied en adviseren over te nemen maatregelen/(standaard)oplossingen;
  • Zorg dragen voor de uitgifte/het beheer van gebruikersautorisatie;
  • Zorg dragen voor de inrichting van laptops en desktops
  • Installeren van werkplekken bij gebruikers op locatie
  • Fungeren als vraagbaak voor gebruikers en collega’s bij complexe problemen;

Met deze vaardigheden pas jij perfect in deze functie:

  • Je hebt minimaal MBO denk- en werkniveau
  • Je hebt uitgebreide kennis van Windows Server & desktop omgevingen
  • Je bent bekend met Citrix omgevingen
  • Je weet je weg binnen Microsoft Exchange 2016
  • Je hebt basiskennis over netwerken ( Patchen van werkplekken, WiFi etc. )
  • Je bent in bezit van rijbewijs B
  • Je bent ingesteld op het oplossen van problemen
  • Je bent servicegericht en proactief
  • Je hebt een flexibele instelling en staat open voor een nieuwe uitdaging
  • Je bent communicatief goed vaardig

Wij bieden: een goed salaris passend bij de functie, alsmede prima secundaire arbeidsvoorwaarden, mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en doorgroeimogelijkheden. Bovenal een plezierige werkomgeving in een groeiende succesvolle onderneming.

Als je meer informatie over de vacature wilt hebben, dan kun je contact opnemen met Henny Wilpshaar op het volgende telefoonnummer; 0031 33 2997900. Je sollicitatie mag je mailen naar Sanne Groenink, HR Manager, s.groenink@kvg.nl.